Zdrowa i szybka przekąska w pracy

Zdrowa i szybka przekąska w pracy

Żyjemy w ciągłym pośpiechu, co utrudnia nam spożywanie zdrowych i pełnowartościowych posiłków, zwłaszcza w pracy. Wiele osób sięga po przetworzoną żywność i słodycze, aby zaspokoić swój głód w czasie pracy. Produkty te nie tylko nie dostarczają wszystkich składników odżywczych, ale również mogą mieć negatywny wpływ na zdrowie. Warto przygotować sobie zdrowe przekąski przed wyjściem do pracy. Mogą one z łatwością zastąpić jedzenie z automatów.

Różne owoce w różnych postaciach

Nietrudno zauważyć, że owoce są bogate w składniki odżywcze potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Do tych składników odżywczych należą witaminy, minerały i antyoksydanty. Warto spróbować niskokalorycznych owoców, takich jak brzoskwinia, która jest bogata w błonnik pokarmowy i jabłka bogate w witaminę C, lub połączyć jogurt naturalny, twarożek, kefir czy serek wiejski z mieszankami owocowymi, tworząc kolorową sałatkę. Świetną opcją jest użycie suszonych moreli i śliwek lub żurawiny.

Po więcej porad żywieniowych i dietetycznych wejdź na stronę http://radydietetyka.pl/

Zdrowe kanapki do pracy

Kanapki to świetna przekąska, którą można szybko zjeść. Jednak wielu osobom nie kojarzą się one ze zdrowym i pożywnym posiłkiem. Ważne jest, aby wybierać odpowiednie produkty. Unikaj białego pieczywa i wybieraj pieczywo pełnoziarniste. Zwróć uwagę na dodatki. Przygotowując kanapkę do pracy, upewnij się, że zawiera ona źródło białka, takie jak chuda wędlina lub jajko na twardo. Zadbaj również o to, aby znalazły się w niej świeże warzywa. Możesz wykorzystać ogórki, rzodkiewki lub pierś z kurczaka z twarożkiem lub aksamitnym twarożkiem. Do zrobienia zdrowej kanapki można użyć pasty warzywnej, zwłaszcza jeśli jest ona domowej roboty.

Chipsy są zdrową alternatywą dla chipsów

Podczas gdy chrupiące przekąski, takie jak precle, paluszki i chipsy mogą być kuszące, jeśli chcesz zrobić dobry posiłek w pracy, powinieneś rozważyć zastąpienie ich czymś zdrowszym. Istnieje wiele rodzajów orzechów bogatych w tłuszcze nienasycone, takich jak nasiona dyni, słonecznika i sezamu. Przekąski te mogą być bardzo kaloryczne, dlatego ważne jest, aby jeść je z umiarem.

Previous Jarmark Bożonarodzeniowy na Pl. Łuczkowskiego (18-19 grudnia)
Next Zatrzymany za posiadanie mefedronu

Może to Ci się spodoba

Macademian Girl: Kolor nas wyróżnia

Kiedy mamy gorszy dzień, załóżmy na siebie coś kolorowego, a dzięki temu poprawimy sobie nastrój i zmienimy sposób postrzegania siebie przez otoczenie – radzi Macademian Girl. Blogerka zachęca do tego, by przełamywać

Jak pozbyć się cellulitu?

Cellulit to zmiana skórną, którą potocznie nazywa się pomarańczową skórką. Powoduje on nie tylko nieestetyczny wygląd, ale może też przyczynić się do powstawania cukrzycy. Problem ten dotyka niemal 80 %

Weronika Rosati: nie kupuję kompulsywnie

Gwiazda twierdzi, że do zakupów odzieżowych podchodzi strategicznie. Woli kupić mniej ubrań, ale za to lepszej jakości. Często czeka również na sezonowe przeceny. – Na pewno nie kupuję kompulsywnie, moje zakupy są

Racjonalne zakupy bez tajemnic – jedzenie

Nawet najbardziej zagorzały przeciwnik sklepów przynajmniej raz na jakiś czas robi zakupy spożywcze. W tej materii, jak i w każdej innej dziedzinie życia, każdy ma swoją taktykę i sposób. Jednakże,

Angelika Fajcht: Dobry styl to dar

Modelka rzadko korzysta z pomocy stylisty. Woli się ubierać sama, a najchętniej wkłada kreacje nie tylko efektowne, lecz także wygodne. Zdaniem Angeliki Fajcht dobry stylista jest w stanie pomóc każdemu. Aby dobrze się

Projektanci mody widzą potencjał w krakowskim rynku

W prestiżowej lokalizacji Krakowa powstał multibrandowy showroom, który jest pierwszą tak dużą inwestycją projektantów na tamtejszym rynku. Solna 1 ma być miejscem, gdzie dostępne będą kolekcje znanych projektantów i marek, jak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź